آهنگ د هارداسان با صدای سویل و سوینج

آهنگ د هارداسان با صدای سویل و سوینج

اسمه کولییم، سوگیمی

آپارما سن اوزاق‌لارا

اونسوزدا سنین یوخلوقون

قلبیمه یارا.


ایسترم اشیدم سسینی

حس ائدم بو نفسینی

نینیرم من اوزگه‌سینی؟

سن هارداسان؟


گوزلرم هر گوندوز گئجه

گلمه‌دون بوم بوشدور کوچه

بو درده من دوزوم نئجه؟

د هارداسان؟

یول‌لاردا هی گوزوم قالیب

اوره ده سنه سوزوم قالیب

سئوگیلیم آز دوزوم قالیب

د هارداسان؟


گوزومون نوری، باشیمین تاجی

یوخلوقون اینان چوخ آجی

قلبیمین تک احتیاجی

سن هارداسان؟


هر گون ایستر سنی اورگیم

سن اولماسون آرزوم، دلییم

ای منیم تکجه گرییم

سن هارداسان؟




موسیقی آذربایجان می‌خواهید از سایت موسیقی آذربایجان حمایت کنید؟ از طریق دکمه پرداخت آنلاین (درگاه امن زرین‌پال)، می‌توانید مبلغ 5000 تومان حمایت مالی کنید. سایت موسیقی آذربایجان، به احترام بازدیدکنندگان، از تبلیغات استفاده نمی‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردمی اداره می‌شود.


نظرات (۳۳)

  1. الهه

    عالی دی
  2. حمید

    چوخ گوزلدی. الینیز آغریماسین.
  3. سما

    لطفا معنی فارسیشو بزارین
  4. مجید

    سلام دوستان من ترک نیستم ولی اهنگای ترکی رو خیلی دوست دارم این دوتا خواهر یه اهنگ غمگین دارن که کلیپشو توی یوتیوپ دیدم با لباس قرمز رنگ بودن نشسته بودن میخوندن اسم اهنگو میخوام یا لینک دانلودشو ممنون میشم بهم بگین
  5. Goli

    Çük güzalde💚💙💛❤
  6. باران

    چوخ گوزل ماهنیدی .
  7. یاشار همدانلی

    سلام. نجه من بونو دان الییم؟ بیجه اوخویور، یوکله مک اولمور!
    نجه یوکلویوم؟
  8. sh

    منده یوکلیه بیلمدیم
  9. ماری

    Sevil va sevinc

    اسم آهنگم borc ver
  10. فاطمه

    عالیه من چندماهه دنبال اهنگش بودم
  11. مصطفی

    من دوس دخترم عاشق این اهنگه...منم عاشق این اهنگ شدم خاطره شده واسمون...واقعا دمشون گرررم
  12. بابک‏ ‏مهربا‏ ‏

    گوزل‏ ‏ماهنیدی
  13. Tork oglu

    عالیییییییییییییییی،،،چوووووخ گوزل!.!.!
  14. ****

    عالی بود
  15. روزبه

    Chok Gozal Yashasn
  16. روزبه

    Chok Gozal Yashasn
  17. عاشق

    سلام عالی بود
  18. دلشکسته

    عالیه من ترک نیستم ولی عشقم ترک بود این اهنگو برام فرستاد از اون روز همه ی زندگیم شده این اهنگا امیدوارم هیچکس مثه من عاشق به معشوق نرسیده نشه
    معنی فارسیشم خیلی غمگین
    مرسی داداش
  19. آیلا

    سلام دوستام گفتن سویل سوینج آهنگی خونده به اسم منیم آیلام
    اخه من فول
    البومشم دان کردم نبود
  20. زهرا

    چوخ چوخ گوزل ٬الر وار
  21. maHsa

    Ben sise chog seviram sevil sevinch
  22. مهدیه

    چوخ گوزلدی تشکر الییرم
  23. Melani

    aaaalllllliiii bod
  24. Ayda

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاشیق اولدیم من بیناا
  25. آسنا

    خیلی خوب بود
  26. جبرائیل@

    سلام خسته نباشین،اگه میشه آهنگ هاداسان ای سوگیلی آفت،بودور اوسن دیین محبت رو بزارین، یه سال دنبالشم نتونستم پیدا کنم.خیلی ممنون میشم
  27. ثنا

    بامرام
  28. صابر عباسی

    چوخ گوزل بیر ایش ، سیزه تبریک دییرم
  29. محسن

    اورگیمى اغلاتدى . چوخ گوزل
  30. فرناز وآیسل

    سلام ماایرانی هستیم. منو خواهرم خییییییللللی دوستون داریم
  31. نگار

    سلام من دنبال اهنگ سوینج وسویل به نام منیم
    آیلام گوزلدی هستم هرچی
    سرچ میکنم نمیاد ....
  32. مریان

    خیلی عالی بود
  33. الهام

    اللروز آغرماسن

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.