۴

آهنگ آی گوله باتین با صدای رشید بهبودوف + متن

آهنگ آی گوله باتین با صدای رشید بهبودوف + متن
بو داغدا مارال گَزَر
تئلینی دارار گزر
من یاریما نئیله دیم آی گولوم
یار مندن کنار گزر

داغلاردا چیچک آی گوله باتین
هامیدان گویچک آی گوله باتین
دولدور وئر ایچک آی گوله باتین هی

عزیزیم اود یاندیرماز
یار سنی اود یاندیرماز
اله کی سن یاندیردون آی گولوم
هئچ وده اود یاندیرماز

عزیزیم گوزلرینه
سورمه چک گوزلریوه
اوزوم اوزونه قوربان
گوزلریم گوزلرینه

پاپروزون یانا یانا
اود دوشدو شیرین جانا
قورخورام قویوب گئدم آی جئیران
قالاسان یانا یانا

موسیقی آذربایجان می‌خواهید از سایت موسیقی آذربایجان حمایت کنید؟ از طریق دکمه پرداخت آنلاین (درگاه امن زرین‌پال)، می‌توانید مبلغ 5000 تومان حمایت مالی کنید. سایت موسیقی آذربایجان، به احترام بازدیدکنندگان، از تبلیغات استفاده نمی‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردمی اداره می‌شود.


تعداد بازدید: ۱۸۴۶۸

نظرات (۴)

  1. رضا

    من آذری نیستم ولی مدتها بود دنبال این ترانه بودم.
    فقط با تمام وجود تشکر میکنم. بسیار عالی بود مخصوصا که متن شعر هم هست.
    درود به غیرتتون
  2. علی

    دستتون درد نکنه ،،خیلی وقت دنبال این آهنگ بودم
    واقعا موسیقی های سنتی دیگه تکرار نمیشن
  3. سعید سماواتی

    آهنگ بسیار زیبا که پدر بزرگ من همیشه زمزمه اش میکرد ولی من نمیدونستم که از کارای رشید بهبوداف بوده ولی خیلی دلم میخواد ترجمه اش رو داشته باشم اگه کسی میتونه برام ایمیل کنه ممنون از همگی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.